Aanbesteden en inschrijven kan iedereen “toegevoegde waarde bieden niet”. Daarom is Purchasing Assist Consultancy de toegewijde en gedreven partner met 25 jaar ervaring voor uw inkoop, aanbesteding- en inschrijvings uitdagingen!

De aanbestedingsprocedure conform de nieuwe anbestedingswet vormt slechts het middel, Purchasing Assist Consultancy heeft zich in dat middel gespecialiseerd. Elke aanbesteding is anders. Daarom besteden wij zeer veel aandacht aan het voortraject.

Er wordt rekening gehouden met een viertal zaken:
• de eigenschappen c.q. voorwaarden van het product of de dienst
• de huidige externe marktsituatie
• uw eigen beleid en organisatie
• de mogelijke ondersteunende inkooptools zoals b.v. het toepassenvan een E-auction.

Dankzij onze specialistische kennis en ervaring vermijdt u juridische uitglijders en voorkomt u onnodige kosten, maar bovenal streven wij naar een “best deal”. Op basis van total cost of ownership. Onze marktkennis zorgt ervoor dat we voor u kunnen fungeren als een vindingrijke en stevige onderhandelingspartner.

Wij volgen alle wet- en regelgeving, jurisprudentie en vakliteratuur nauwgezet. Hierdoor kunnen we snel voor u inspringen op recente ontwikkelingen

Tenderen binnen uw bedrijf

Wilt u meer informatie omtrent tenderen voor uw organisatie. Vul onderstaand formulier in.